Personvern

Noen av våre samarbeidspartnere vil få tilgang til din personlige informasjon ved kjøp. Disse er blant andre våre speditører og våre betalingspartnere knyttet til dine enkeltkjøp. Dette vil kun bli delt for å sikre at du mottar din bestilling, samt å sikre betalinger og refusjoner. Slike opplysninger vil ikke bli delt med andre under noen omstendighet.

Videre vil ditt handlemønster inngå i våre statistiske grunnlag, som igjen kan bli lagt til grunn for våre salgsfremmende tiltak. Slike opplysninger er alltid anonymisert, og kan ikke spores til deg som enkeltperson.

Det er videre frivillig å registrere/åpne konto hos oss. Tilsvarende er det frivillig å melde seg på vårt nyhetsbrev. Du kan til enhver tid stenge din konto eller melde deg av vårt nyhetsbrev dersom du skulle ønske dette. I den grad sistnevnte skulle by på utfordringer kan du ta kontakt med oss på shopify@klosterstore.no, så hjelper vi gjerne til med dette.

Vi registrerer bare opplysninger vi trenger for å kunne gi deg en god kundeopplevelse.

Hvis du forlater din handlekurv uten å fullføre handelen vil denne bli slettet først etter en time for å ta høyde for uforutsette avbrudd.

Ved registrering for vårt nyhetsbrev oppbevarer vi din epostadresse for å kunne sende deg gode tilbud med jevne mellomrom.

Du har rett til innsyn i hvilke personopplysninger vi har registrert om deg til enhver tid. Du kan kreve retting av informasjon dersom denne er feil, eller tilsvarende sletting av informasjon. Ved registrering av kundekonto hos oss kan du også selv rette feilaktig informasjon.

Kontakt oss gjerne på shopify@klosterstore.no dersom du har spørsmål knyttet til dette.